March 2009

Günlerden Red Nose Day!

rednose.jpg

İngiltere’de ‘Para için komik bir şey yap!’ sloganı ile 1985′ten beri kutlanan Red Nose Day bugün düzenlenecek. Girls Aloud, Sugababes, Peter Kay gibi ünlülerin konserleriyle kutlanan ve London Eye’ın bile kırmızı ışıklarla güne uyum sağladığı 2007 yılında ilgi patlaması yaşayan bu yardım kampanyası, bu sene Stella McCartney işbirliği ile daha da trendy bir hal aldı.
Stella McCartney tasarımı tişörtlerin üzerinde Madonna, Beatles ve Morecambe & Wise‘ın siyah beyaz resimleri var. Hem de günün anlam ve önemine uygun olarak hepsine birer kırmızı burun çizilmiş! Siz kendi burnunuza yuvarlak kırmızı süngerlerden takacak kadar ileri gitmek istemiyorsanız, bu tişörtlerden alarak hem ihtiyacı olanlara yardım edebilir hem de bu eğlenceli modanın takipçisi olarak çevrenizdeki bütün ilgiyi üstünüze çekersiniz. Tabii ancak bu haftasonuna kadar yolunuz İngiltere’ye düşecek olursa!

Yüksek Belli Etek İstanbul'da Moda Olur mu?

alexa_chung.jpg

Moda dergilerine göz ucuyla bile olsa bakan ve yürürken biraz olsun vitrinlere gözü takılan herkes farketmiştir: Kış sezonundan beri eteklerin belleri bir hayli yükseldi. Sözümona bir sonraki moda başkenti olmaya aday İstanbul’da ise bu durum nedense vitrinlerden sokağa inemedi bir türlü.
American Apparel’in tüm Avrupa’da fenomene dönüşen eşofman kumaşından yüksek belli eteklerini bilen bilir. Bu etekler içine güzel bir tişört soktuğunuzda hem spor ve şık bir görüntü veriyor hem de bacaklarınızı bir anda Gisele ölçülerine getiriyor. İstanbul’da giyildiğinde ise tek getirisi kıro damgası yemenizi sağlamak ve “Bu ne komik etek? Beli lastikli ha ha! Ağzına kadar çekseydin bari!” gibi yorumlar… Bu konuda tek dileğimiz, bu modanın da Uggs modası gibi beş sene sonra tüm dünya öyle bir trendin bir zamanlar varolduğunu bile unutmuşken İstanbul sokaklarında hortlamaması ve modayı cidden takip eden ve her zaman dünya trendlerini yakalayabilen kesimin göz zevkini bozmaması.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License